2009-05-24

Nu väntar vi bara på "avslöjandet"...

Någon som kallar sig för Totte von Gripenhjelm är uppenbarligen inte så förtjust i mig. På sin egen blogg skriver han:

Har fått nys om en antifeministisk snubbe på Lidingö som jag fått tips om, och som tydligen ska ha manschuavinistiska åsikter och som jag ska göra nåt slag “avslöjande” om. Men ska först personligen kolla upp om det finns några konkreta grunder för ett sådant “avslöjande”. Men som vi lärt av oss historian så är borgarsvin extremt egoistiska, så det skulle inte förvåna mig. Kommer av juridiska skäl inte berätta vad han heter med tanke på hur tråkigt det blev med stämningen i höstas. Mer info om detta kommer komma senare efter att jag läst genom hans blogg.

Av någon anledning vågar han inte skriva ut mitt namn, men för att han ska vara säker på att jag vet om att han skriver om mig har han lämnat en kommentar på ett av mina tidigare blogginlägg där han uppmanar mig att läsa hans blogg.

Nu väntar vi bara på det stora "avslöjandet"...

0 kommentar(er):

Skicka en kommentar

  © Blogger template The Business Templates by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP