2009-02-04

Förnyelse

Fick häromdagen ett förslag på bloggen att jag borde byta till en klarblå bakgrund. Ingen dum idé, klarblått är en vacker färg och dessutom nära förknippad med moderaterna. Dessvärre finns det bara ett begränsat antal mallar att välja på och jag hittar tyvärr ingen blå som passar.

Däremot tog jag tillfället i akt och förnyade sidan på några andra sätt: ny porträttbild, direktlänkar till mina favoritbloggars senaste inlägg samt länkar till några andra hemsidor som inte inte är bloggar.

1 kommentar(er):

Anonym,  10 februari 2009 kl. 21:19  

Jag har sett att Du ändrat lite på bloggen, det har blivit bra.
Jag tänkte precis så att the conservative party har blå som sin färg. Men till sist är det innehållet som räknas, och det är alltid substansrikt och balanserat tycker jag.

/Jan Fahlgren

Skicka en kommentar

  © Blogger template The Business Templates by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP