Krafttag för nöjdare kunder
I årets upplaga av 
undersökningen Fastighetsbarometern Kontor framstår det helt klart att Locums 
kunder har högre förväntningar på oss än vad vi levererar. Locum kommer därför att lägga mycket stor tyngdpunkt på de 
fastighetsförvaltande frågorna. Just nu arbetar man på en handlingsplan för hur 
Locum som helhet ska utvecklas för att få nöjdare kunder. Den ska vara klar 
under december månad, men redan nu kommer man att påbörja arbetet med att 
kontakta våra kunder och analysera resultatet från undersökningen på ett djupare 
plan.
Fokus för 
förändringsarbetet inom Locum kommer att vara den dagliga 
fastighetsförvaltningen med skötsel och felanmälan. Det är viktigt att hitta 
systematiska arbetssätt och att ge kunderna ett tydligt löfte så att alla är 
överens om vilka förväntningar Locum ska leva upp till.  
 

 
 
 
 
0 kommentar(er):
Skicka en kommentar